Toimitusehdot

1. Yleistä

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % ja maksu suoritetaan euroina.

Tilauksen toimitusaika varastotuotteilla on 2-5 työpäivää. Kaikkia sivuillamme olevia tuotteita ei ole varastossa ja näiden tuotteiden toimitusaika ilmoitetaan tilauslomakkeella. Kangastilaukset käsitellemme kootusti kerran viikossa, yleensä maanantaisin. Otathan tämän huomioon tilausta tehdessäsi.

Jos olet alle 18-vuotias, pyydä huoltajasi lupa ennen tilausta!

2. Maksutavat

Verkkokaupan tuotteet voit maksaa seuraavilla tavoilla:

  • Minkä tahansa kotimaisen pankin verkkomaksupainikkeella
  • Laskulla tai osamaksulla
  • Luottokortilla
  • PayPal-tunnuksilla

2.1 Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on Klarnalla maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa täältä.

2.1 Maksu pankkipainikkeilla (Checkout)

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet . Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on Finanssivalvonnan alaista ja sen lisäksi tarjoaa maksajille ilmaisen ostoturvan. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy Checkout -palveluun, jossa itse maksu suoritetaan. Järjestelmä pyytää valitsemaan käyttämäsi pankin, jonka jälkeen siirryt pankin järjestelmään. Kaikki tämä tapahtuu turvatun yhteyden kautta, kukaan ulkopuolinen ei pääse näkemään tietojasi. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Lisätietoa: www.checkout.fi/maksuehdot.html

2.2 Maksu laskulla tai osamaksulla (Checkout)

Checkout maksunvälityspalvelu tarjoaa käyttöösi Collector Lasku ja Osamaksu -palvelut

Lisätietoa: www.checkout.fi/maksuehdot.html

2.3 Maksut luottokorteilla (Checkout)

Checkoutin kautta maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla sekä Neocard-kortilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy. Neocard-kortilla kauppa syntyy asiakkaan ja verkkokauppan välillä.

Lisätietoa: www.checkout.fi/maksuehdot.html

2.4 PayPal

PayPal-palvelussa ostokset voi maksaa PayPal-tunnuksilla tai luottokortilla (Visa / MasterCard / American Express).

Lisätietoa palvelusta: www.paypal.com

3. Tilaaminen alennuskoodilla

Alennuskoodia kysytään kassasivun oikeassa laidassa, tuotelistauksen alapuolella. Koodin syöttämisen jälkeen järjestelmä laskee alennuksen hintoihin.

4. Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen loppusummaan lisätään toimituskulut toimitus- ja maksutavan sekä voimassa olevan hinnaston mukaan. Tilauslomakkeen tarjoamat toimitustavat vaihtelevat lähetyksen kokonaispainon ja kohteen mukaan.

HUOM! Varmista että tilauslomakkeelle syöttämäsi osoitetiedot ja puhelinnumero ovat oikein. Näiden tietojen muuttaminen jälkikäteen aiheuttaa tilaajalle 25 euron lisäkäsittelykulut.

4.1 Toimitus kirjeenä

Kirje jaetaan postilaatikkoon yleensä seuraavana arkipäivänä.

4.2 Toimitus lähipostiin

Postin Economy -lähetys toimitetaan lähipostiin tai noutopisteeseen. Lähetystä voi seurata Postin lähetysten seurannassa.

4.3 Toimitus pakettiautomaattiin

Postin SmartPOST -lähetys toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen. Saat tiedon saapuneesta lähetyksestä ja lokerokoodin tekstiviestinä matkapuhelimeesi. Lisätiedot

4.4 Toimitus kotiovelle

Postin Express Flex on kotiinkuljetuspalvelu kaikkiin kotitalouksiin manner-Suomessa. Posti sopii vastaanottajan kanssa aina ennakolta sopivan toimitusajankohdan pääsääntöisesti seuraavan työpäivän kuluessa lähetyksen lähettämisestä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Lisätiedot

4.5 DHL Express

DHL Express on seuraavan arkipäivän aikana toimitettava kuljetuspalvelu EU-maihin. Kuljetustapa ei ole saatavilla Suomeen kohdistuville lähetyksille. Ilmainen yli 150€ lähetyksille. Lisätiedot

5. Tilauksen peruuttaminen ja palautukset

Tuotteilla on pääsääntöisin 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, kunhan tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Mikäli kyseessä on mittatilaustuote, ei tuotteella ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tämä koskee myös intiimituotteita, kuten bikineitä ja korsetteja.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama, kuin asiakaspalautus. Veloitamme noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannukset täysimääräisinä.

Palauttaessasi tuotteita postitse, pakkaa tuotteet huolella. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä myyntikelpoisia tuotteita, joissa on kaikki tuotelaput paikallaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessaan ja myös tuotepakkauksen tulee olla ehjä. Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos tuotepakkaus on avattu. Osoitetarroja tai teippejä ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen.

5.1 Palautus Postiin

Merkitse pakkauksen päälle tunnus “Asiakaspalautus” ja lähetä paketti osoitteella Biancaneve Oy, Hatanpään valtatie 34 A301, 33100 Tampere. On tärkeää, että liität mukaan kopion laskusta/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee.

5.2 Palautus SmartPOST-pakettiautomaatilla

Mikäli tilasit tuotteet SmartPOST-pakettiautomaattiin, myös palautus hoituu sen kautta: valitse automaatista "Palautus", syötä koodi jota käytit pakettia noudettaessa ja paina "OK", jolloin lokero avautuu.

6. Virheellinen, väärä tai vahingoittunut tuote

Mikäli sinulle toimitetaan vahingossa väärä, virheellinen tai vahingoittunut tuote, ilmoita virheestä meille heti osoitteella shop@biancaneve.fi tai puhelimitse +358 20 719 9860. Korvaamme virheen kuluitta pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheettömän tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta maksamasi hinnan tilillesi saatuamme viallisen tuotteen palautuksena. Merkitse pakkauksen päälle tunnus “Asiakaspalautus” ja lähetä paketti osoitteella Biancaneve, Hatanpään valtatie 34 A301, 33100 Tampere. Liitäthän mukaan kuvauksen tuotteen virheestä.

Huom! Kaikissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen shop@biancaneve.fi tai puhelimitse numeroon +358 20 719 9860.

7. Tietosuoja

  • Biancaneven verkkokaupan asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
  • Biancaneve sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin yrityskonsernin sisäisille yhteistyökumppaneille.
  • Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
  • Biancaneven verkkokauppa ei pyydä eikä tallenna kuluttajasta
    • syntymäaikaa tai henkilötunnusta
    • pankkiyhteystietoja
    • luottokorttitietoja

Ostoskorisi on tyhjä