1. Yleistä

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % ja maksu suoritetaan euroina.

Tilauksen toimitusaika varastotuotteilla on 2-5 työpäivää. Kaikkia sivuillamme olevia tuotteita ei ole varastossa ja näiden tuotteiden toimitusaika ilmoitetaan tilauslomakkeella. 

Mikäli olet alle 18-vuotias, pyydä huoltajasi lupa ennen tilaamista!

2. Maksutavat

Verkkokaupan tuotteet voit maksaa seuraavilla tavoilla:

  • Minkä tahansa kotimaisen pankin verkkomaksupainikkeella
  • Laskulla tai osamaksulla
  • Luottokortilla
  • PayPal-tunnuksilla

2.1 Klarna Payments

Klarna Payments -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku ja erämaksu. Käyttämällä Klarna Payments -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on Klarnalla maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa täältä.

2.1 Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lisätietoa: www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

2.4 PayPal

PayPal-palvelussa ostokset voi maksaa PayPal-tunnuksilla tai luottokortilla (Visa / MasterCard / American Express).

Lisätietoa palvelusta: www.paypal.com

3. Tilaaminen alennuskoodilla

Alennuskoodia kysytään kassasivun oikeassa laidassa, tuotelistauksen alapuolella. Koodin syöttämisen jälkeen järjestelmä laskee alennuksen hintoihin.

4. Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen loppusummaan lisätään toimituskulut toimitus- ja maksutavan sekä voimassa olevan hinnaston mukaan. Tilauslomakkeen tarjoamat toimitustavat vaihtelevat lähetyksen kokonaispainon ja kohteen mukaan.

HUOM! Varmista että tilauslomakkeelle syöttämäsi osoitetiedot ja puhelinnumero ovat oikein. Näiden tietojen muuttaminen jälkikäteen aiheuttaa tilaajalle 25 euron lisäkäsittelykulut.

4.1 Toimitus kirjeenä

Kirje jaetaan postilaatikkoon yleensä seuraavana arkipäivänä.

4.2 Toimitus Postipakettina

Postin Postipaketti toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Toimitusaika yleensä 1-2 työpäivää. Suurimpien kaupunkien alueilla paketit jaetaan pakettiautomaatteihin ja palvelupisteisiin myös lauantaisin. 

Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Lähetystä voi seurata Postin lähetysten seurannassa tai mobiilisovelluksella.

4.3 Toimitus kotiovelle

Postin Kotipaketti on kotiinkuljetuspalvelu kaikkiin kotitalouksiin manner-Suomessa. Posti sopii vastaanottajan kanssa aina ennakolta sopivan toimitusajankohdan pääsääntöisesti seuraavan työpäivän kuluessa lähetyksen lähettämisestä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Lähetystä voi seurata Postin lähetysten seurannassa tai mobiilisovelluksella.

4.4 DHL Express

DHL Express on seuraavan arkipäivän aikana toimitettava kuljetuspalvelu EU-maihin. Kuljetustapa ei ole saatavilla Suomeen kohdistuville lähetyksille. Ilmainen yli 150€ lähetyksille. Lisätiedot

4.5 Sähköposti

Ladattavat tuotteet, kuten e-kirjat ja lahjakortit, toimitetaan sähköpostilla.

5. Tilauksen peruuttaminen ja palautukset

Tuotteilla on pääsääntöisin 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Mikäli kyseessä on mittatilaustuote, ei tuotteella ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tämä koskee myös intiimituotteita, kuten bikineitä ja korsetteja. Vaihto- ja palautusoikeus ei myöskään koske ladattavia tuotteita, kuten e-kirjoja, jotka toimitetaan sähköisesti ja ovat ladattavissa tilauksen vahvistushetkestä alkaen.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama, kuin asiakaspalautus. Veloitamme noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannukset täysimääräisinä. Kulu on 25€.

Palauttaessasi tuotteita postitse, pakkaa tuotteet huolella. Huomioithan, että palautettu tuote ei saa olla käytetty, muokattu tai pesty ja siinä tulee olla kaikki tuotelaput  paikallaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessaan. Osoitetarroja tai teippejä ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen.

Palautuksen saapuessa meille, tarkastamme tuotteen kunnon. Mikäli tuote on palautusehtojen mukaisessa kunnossa, palautamme rahat sen maksukanavan kautta jota käytit tilausta tehdessäsi. Mikäli tuote on käytetty tai se ei ole myyntikuntoinen laskutamme aiheettoman palautuksen posti- ja käsittelykulut täysimääräisinä.

Mikäli olet saanut ilmaisen toimituksen tehtyäsi yli 120€ arvoisen tilauksen ja tilauksen arvo jää rajan alle palautuksen jälkeen, vähennämme palautuksesta postikulut. Muussa tapauksessa palautus on asiakkaalle maksuton mikäli palautusehdot täyttyvät. 

Alkuperäistä postikulua ei palauteta.

5.1 Palautus Postin kautta

On tärkeää, että liität mukaan kopion laskusta/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee ja onko kyseessä vaihto vai palautus.

Voit palauttaa paketin käyttämällä lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia. Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja toimita paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukkuun. 

Mikäli et saanut palautuskorttia tilauksen mukana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme shop@biancaneve.com ja lähetämme sinulle Helposti-koodin. Kirjoita Helposti-koodi paketin päälle ja toimita paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukkuun.

6. Virheellinen, väärä tai vahingoittunut tuote

Mikäli sinulle toimitetaan vahingossa väärä, virheellinen tai vahingoittunut tuote, ilmoita virheestä meille heti osoitteella shop@biancaneve.fi. Korvaamme virheen kuluitta pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheettömän tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta maksamasi hinnan tilillesi saatuamme viallisen tuotteen palautuksena. Liitäthän mukaan kuvauksen tuotteen virheestä. Katso palautusohjeet kohdasta "5.1 Palautus Postin kautta". 

Huom! Kaikissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen shop@biancaneve.fi.

7. Tietosuoja

  • Biancaneven verkkokaupan asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
  • Biancaneve sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin yrityskonsernin sisäisille yhteistyökumppaneille.
  • Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
  • Biancaneven verkkokauppa ei pyydä eikä tallenna kuluttajasta
    • syntymäaikaa tai henkilötunnusta
    • pankkiyhteystietoja
    • luottokorttitietoja

Suosituimmat haut

Tuotteet

Tietoa meistä

Tili

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

1. Yleistä

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % ja maksu suoritetaan euroina.

Tilauksen toimitusaika varastotuotteilla on 2-5 työpäivää. Kaikkia sivuillamme olevia tuotteita ei ole varastossa ja näiden tuotteiden toimitusaika ilmoitetaan tilauslomakkeella. 

Mikäli olet alle 18-vuotias, pyydä huoltajasi lupa ennen tilaamista!

2. Maksutavat

Verkkokaupan tuotteet voit maksaa seuraavilla tavoilla:

  • Minkä tahansa kotimaisen pankin verkkomaksupainikkeella
  • Laskulla tai osamaksulla
  • Luottokortilla
  • PayPal-tunnuksilla

2.1 Klarna Payments

Klarna Payments -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku ja erämaksu. Käyttämällä Klarna Payments -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on Klarnalla maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa täältä.

2.1 Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lisätietoa: www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

2.4 PayPal

PayPal-palvelussa ostokset voi maksaa PayPal-tunnuksilla tai luottokortilla (Visa / MasterCard / American Express).

Lisätietoa palvelusta: www.paypal.com

3. Tilaaminen alennuskoodilla

Alennuskoodia kysytään kassasivun oikeassa laidassa, tuotelistauksen alapuolella. Koodin syöttämisen jälkeen järjestelmä laskee alennuksen hintoihin.

4. Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen loppusummaan lisätään toimituskulut toimitus- ja maksutavan sekä voimassa olevan hinnaston mukaan. Tilauslomakkeen tarjoamat toimitustavat vaihtelevat lähetyksen kokonaispainon ja kohteen mukaan.

HUOM! Varmista että tilauslomakkeelle syöttämäsi osoitetiedot ja puhelinnumero ovat oikein. Näiden tietojen muuttaminen jälkikäteen aiheuttaa tilaajalle 25 euron lisäkäsittelykulut.

4.1 Toimitus kirjeenä

Kirje jaetaan postilaatikkoon yleensä seuraavana arkipäivänä.

4.2 Toimitus Postipakettina

Postin Postipaketti toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Toimitusaika yleensä 1-2 työpäivää. Suurimpien kaupunkien alueilla paketit jaetaan pakettiautomaatteihin ja palvelupisteisiin myös lauantaisin. 

Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Lähetystä voi seurata Postin lähetysten seurannassa tai mobiilisovelluksella.

4.3 Toimitus kotiovelle

Postin Kotipaketti on kotiinkuljetuspalvelu kaikkiin kotitalouksiin manner-Suomessa. Posti sopii vastaanottajan kanssa aina ennakolta sopivan toimitusajankohdan pääsääntöisesti seuraavan työpäivän kuluessa lähetyksen lähettämisestä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Lähetystä voi seurata Postin lähetysten seurannassa tai mobiilisovelluksella.

4.4 DHL Express

DHL Express on seuraavan arkipäivän aikana toimitettava kuljetuspalvelu EU-maihin. Kuljetustapa ei ole saatavilla Suomeen kohdistuville lähetyksille. Ilmainen yli 150€ lähetyksille. Lisätiedot

4.5 Sähköposti

Ladattavat tuotteet, kuten e-kirjat ja lahjakortit, toimitetaan sähköpostilla.

5. Tilauksen peruuttaminen ja palautukset

Tuotteilla on pääsääntöisin 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Mikäli kyseessä on mittatilaustuote, ei tuotteella ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tämä koskee myös intiimituotteita, kuten bikineitä ja korsetteja. Vaihto- ja palautusoikeus ei myöskään koske ladattavia tuotteita, kuten e-kirjoja, jotka toimitetaan sähköisesti ja ovat ladattavissa tilauksen vahvistushetkestä alkaen.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama, kuin asiakaspalautus. Veloitamme noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannukset täysimääräisinä. Kulu on 25€.

Palauttaessasi tuotteita postitse, pakkaa tuotteet huolella. Huomioithan, että palautettu tuote ei saa olla käytetty, muokattu tai pesty ja siinä tulee olla kaikki tuotelaput  paikallaan. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessaan. Osoitetarroja tai teippejä ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen.

Palautuksen saapuessa meille, tarkastamme tuotteen kunnon. Mikäli tuote on palautusehtojen mukaisessa kunnossa, palautamme rahat sen maksukanavan kautta jota käytit tilausta tehdessäsi. Mikäli tuote on käytetty tai se ei ole myyntikuntoinen laskutamme aiheettoman palautuksen posti- ja käsittelykulut täysimääräisinä.

Mikäli olet saanut ilmaisen toimituksen tehtyäsi yli 120€ arvoisen tilauksen ja tilauksen arvo jää rajan alle palautuksen jälkeen, vähennämme palautuksesta postikulut. Muussa tapauksessa palautus on asiakkaalle maksuton mikäli palautusehdot täyttyvät. 

Alkuperäistä postikulua ei palauteta.

5.1 Palautus Postin kautta

On tärkeää, että liität mukaan kopion laskusta/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee ja onko kyseessä vaihto vai palautus.

Voit palauttaa paketin käyttämällä lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia. Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja toimita paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukkuun. 

Mikäli et saanut palautuskorttia tilauksen mukana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme shop@biancaneve.com ja lähetämme sinulle Helposti-koodin. Kirjoita Helposti-koodi paketin päälle ja toimita paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukkuun.

6. Virheellinen, väärä tai vahingoittunut tuote

Mikäli sinulle toimitetaan vahingossa väärä, virheellinen tai vahingoittunut tuote, ilmoita virheestä meille heti osoitteella shop@biancaneve.fi. Korvaamme virheen kuluitta pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheettömän tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta maksamasi hinnan tilillesi saatuamme viallisen tuotteen palautuksena. Liitäthän mukaan kuvauksen tuotteen virheestä. Katso palautusohjeet kohdasta "5.1 Palautus Postin kautta". 

Huom! Kaikissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen shop@biancaneve.fi.

7. Tietosuoja

  • Biancaneven verkkokaupan asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
  • Biancaneve sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin yrityskonsernin sisäisille yhteistyökumppaneille.
  • Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
  • Biancaneven verkkokauppa ei pyydä eikä tallenna kuluttajasta
    • syntymäaikaa tai henkilötunnusta
    • pankkiyhteystietoja
    • luottokorttitietoja

Nopea toimitus

Varastossa olevat tuotteet toimitamme jopa seuraavana päivänä.

Arkisin ennen kello 15 tehdyt tilaukset käsitellään yleensä vielä samana päivänä, jolloin ne saapuvat perille seuraavana päivänä suurimpaan osaan Suomea.

Postipaketti 5,50€

Toimitus valitsemaasi Postin toimipaikkaan tai pakettiautomaattiin. Toimitusaika 1-2 työpäivää. Suurempien kaupunkien alueilla paketit jaetaan pakettiautomaatteihin ja palvelupisteisiin myös lauantaisin.

Kotipaketti 9,50€

Toimitus kotiovelle. Posti sopii kanssasi tarkemman jakeluajankohdan etukäteen. Toimitusaika 1-2 työpäivää.


Kassalla tarjolla olevien toimitusvaihtoehtojen määrä ja valikoima riippuu sijainnistasi. Tarkemmat tiedot löydät Toimitusehdoistamme.

Vaihdot ja palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on pääsääntöisin 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, kunhan tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen.

Poikkeuksen muodostavat räätälöidyt tuotteet, intiimituotteet kuten korsetit sekä ladattavat tuotteet kuten e-kirjat, joilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Tuotteen postittaminen takaisin

Toimitamme tuotteen mukana yleensä palautusosoitekortin, jonka liimaamalla pakettiin voit toimittaa sen lähimpään postiin tai pakettiautomaattiin, josta se kulkeutuu meille.

Tarkemmat palautusohjeet ja -ehdot löydät toimitusehdoistamme.